Боротьба з АТR – постріл влади в ногу, — ексчлен Нацради з питань телебачення

156
телеканал АТR
detector.media

Ексчлен Нацради з питань телебачення Сергій Костинський вважає, що на кримськотатарський телеканал АТR хтось із можновладців тиснув завдяки штучній історії про припинення його фінансування.

Про це Костинський розповів в ексклюзивному інтерв’ю BitukMedia (щоб подивитись повну відеоверсію – доскрольте до кінця).

«Мені здається, що взагалі це штучна історія. АТR мав отримувати фінансування у 2020-му, яке й до цього отримував. Публічно вкинули історію, що нібито були порушення з фінансуванням. Але якщо були порушення, то де кримінальні справи проти тих людей у мінфіні, які неправильно розподіляли кошти? А кримінальних справ немає. Тому це означає, що ця історія – штучна», — зазначив він.

Костинський впевнений, що це була форма тиску на телеканал АТR. «Хтось (можливо, в Офісі президента) подумав: «Як же так, телеканал отримує держпідтримку і дозволяє собі в ефірі якихось людей, які критикують владу? А давайте ми поставимо їх на місце!». Тому я думаю, що вся ця катавасія була зроблена саме для цього», — говорить він.

Ексчлен Нацради з питань телебачення вважає, що телеканалу все ж таки пішли назустріч «тільки тому, що була величезна кампанія на підтримку АТR».

«Владі стало зрозуміло, що боротьба з АТR — це постріл собі в ногу. І потрібно якнайшвидше з цим закінчувати», — підкреслив Костинський.

Водночас він вважає «соромом» те, що президент відреагував на припинення фінансування єдиного кримськотатарського телеканалу «лише через два місяці після завершення фінансування». «І що знадобилося ще кілька місяців, щоб усі юридичні перепони були подолані», — додав Костинський.

За його словами, у Криму працює два кримськотатарські ЗМІ, які були створені Росією після окупації Криму: радіостанція «Ватан Седаси» і телеканал «Милет». «Наше ж мовлення – це кримськотатарський телеканал АТR, дитячий телеканал Lâle («Ляле») і радіостанція «Meydan». Усе — немає більше у світі кримськотатарських телеканалів. Вони — це прямий доступ до кримськотатарської аудиторії. Питання в тому, що або кримські татари в Криму дивляться російські медіа, або вони дивляться нормальні АТR і Lâle та слухають Meydan, які транслюються з України», — пояснив Костинський.

Він зауважив, що ці телеканали і радіостанції не зможуть працювати за ринковими принципами, адже «їхня рекламна аудиторія — у Криму». «Звільнимо ми Крим – тоді там будуть рекламодавці. А поки що має бути державна підтримка такого телеканалу», — підкреслив ексчлен Нацради з питань телебачення.

Як повідомляло BitukMedia: